Všeobecné podmínky

Provozovatel: FreedomBro s.r.o., IČ: 09658581, se sídlem Zámecká 166, 747 33 Oldřišov, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajský soud v Ostravě, e-mail: info@smashroom.cz, web: www.smashroom.cz


1. Rezervace

  • Rezervaci je možné provést prostřednictvím online systému na https://www.reservio.cz/b/smash-room-praha.

  • Rezervace je platná ihned po zakoupení.

  • Změna nebo zrušení rezervace je možná nejpozději 4 dny před plánovanou návštěvou.

  • V případě zrušení méně než 4 dny předem nebo nedostavení se propadá uhrazená částka v plné výši.

  • Provozovatel si vyhrazuje právo na to změnit, posunout nebo zrušit rezervace.


2. Vstup a bezpečnostní pravidla

  • Smash Room je určen pouze osobám starším 18 let. Osoby mladší 18 let musí být v doprovodu zákonného zástupce nebo jeho souhlasu.

  • Všichni návštěvníci jsou povinni absolvovat krátkou instruktáž a seznámit se s bezpečnostními pravidly.

  • Vstup do smash zóny je povolen pouze s plným ochranným vybavením (helma, brýle, kombinéza, rukavice).

  • Návštěvník je povinen chovat se odpovědně, nevstupovat pod vlivem alkoholu či omamných látek a řídit se pokyny obsluhy.

  • Každý návštěvník podepisuje před vstupem prohlášení o zodpovědnosti a vstupuje do prostoru na vlastní nebezpečí.


3. Odpovědnost a škody

  • Návštěvník je odpovědný za škody způsobené mimo určený prostor pro rozbíjení nebo při nedodržení pravidel.

  • Provozovatel nenese odpovědnost za újmy vzniklé neuposlechnutím instrukcí, nedbalým chováním či porušením pravidel.

  • Provozovatel je pojištěný pro všechny případy újmy na zdraví u společnosti Kooperativa.


4. Ekologický přístup

  • Všechny předměty k rozbití pocházejí z druhotných zdrojů, jsou určeny k ekologickému zpracování.

  • Veškerý odpad je po skončení akce tříděn a odvážen k recyklaci (dřevo, sklo, elektro, kovy, plasty).


5. Ochrana osobních údajů


6. Odstoupení od smlouvy o poskytování služeb

V souladu s § 1837 písm. a) a j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, pokud služba byla v plném rozsahu poskytnuta se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy nejpozději 4 dny před rezervovaným termínem a časem služby. Odstoupení může provést samostatně prostřednictvím odkazu v potvrzovacím e-mailu z rezervačního systému. Po provedení zrušení systém automaticky vrátí zaplacenou částku zpět na účet spotřebitele.


7. Reklamace služeb (práva z vadného plnění)

Kupující – spotřebitel má právo uplatnit reklamaci služby, pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednaném rozsahu, kvalitě nebo čase.

Reklamaci lze uplatnit:

  • písemně na adresu sídla společnosti: FreedomBro s.r.o., Zámecká 166, 747 33 Oldřišov

  • elektronicky na e-mailu: info@smashroom.cz

  • případně osobně v místě poskytování služby, pokud to charakter služby umožňuje

a) Při uplatnění reklamace obdrží spotřebitel písemné potvrzení, které bude obsahovat:

• datum uplatnění reklamace

• popis vady/služby, které se reklamace týká

• požadovaný způsob vyřízení reklamace

• kontaktní údaje spotřebitele (např. e-mail nebo telefon), na které mu bude zaslána odpověď

b) Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Spotřebitel bude o vyřízení informován prostřednictvím kontaktních údajů, které uvedl při reklamaci.

c) Po vyřízení reklamace obdrží spotřebitel písemné potvrzení, které bude obsahovat:

• datum a způsob vyřízení reklamace,

• v případě opravy také potvrzení o jejím provedení a době trvání,

• v případě zamítnutí reklamace odůvodnění zamítnutí.

d) V případě marného uplynutí 30denní lhůty má spotřebitel právo:

• odstoupit od smlouvy, nebo

• požadovat přiměřenou slevu z ceny služby.


8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Spotřebitel má právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce (ČOI)

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

Web: www.coi.cz/adr

Mimosoudní řešení se týká pouze sporů mezi prodávajícím a spotřebitelem vyplývajících ze spotřebitelské smlouvy. Návrh na zahájení mimosoudního řízení může spotřebitel podat prostřednictvím webového formuláře na adrese výše.


9. Závěrečná ustanovení

  • Provozovatel si vyhrazuje právo upravit nebo měnit tyto podmínky bez předchozího upozornění.

  • Vstupem do prostor Smash Roomu návštěvník souhlasí s těmito podmínkami.